نرم افزارحسابداری صدگان

اطلاعیه شماره ۳۳ سازمان امورمالیاتی

0 236

حسابداراپ

توضیح سایت تازه های حسابداری:

اطلاعیه شماره ۳۴ سازمان امورمالیاتی در خصوص این اطلاعیه را اینجا ببینید.


اطلاعیه شماره ۳۳ موضوع امکان مشاهده حد مجاز ماده ۶ برای دوره های مختلف منتشرشد.

    در راستای توسعه سامانه مودیان، امکان مشاهده حد مجاز ماده ۶ برای دوره‏های مختلف در آخرین نسخه سامانه مودیان که در محیط عملیاتی قرار گرفته، فراهم شده است. با افزوده شدن این قابلیت، علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری، امکان مشاهده «حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری» و «حدمجاز دوره بعد از دوره جاری» نیز در کارپوشه مودیان در منوی «داشبورد مدیریتی» فراهم شده است. بدین منظور با ورود به صفحه «داشبورد مدیریتی» و انتخاب سال و دوره مورد نظر، حدمجاز سال و دوره مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

پندار سیستم

      لازم به ذکر است به صورت پیش‌فرض، سال و دوره جاری انتخاب شده است اما انتخاب دو دوره قبل و بعد دوره جاری نیز به شرح ذیل وجود خواهد داشت:

  • نمایش حدمجاز دوره جاری: اگر دوره بهار سال ۱۴۰۳، دوره جاری باشد، چنانچه صورتحساب‌هایی با تاریخ صدور اول فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سامانه مودیان ثبت شود، از حدمجاز دوره بهار سال ۱۴۰۳ کسر خواهد شد.
  • نمایش حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری: اگر دوره بهار سال ۱۴۰۳، دوره جاری باشد، چنانچه صدور صورتحساب‌هایی از دوره زمستان سال ۱۴۰۲ با توجه به فرصت ۲۱ روزه صدور صورتحساب در ۲۱ روز ابتدای فروردین انجام شود، از حدمجاز دوره زمستان سال ۱۴۰۲ کسر خواهد شد. در واقع تاریخ صدور صورتحساب، مبنای کسر از حدمجاز دوره مربوطه خواهد بود. از این رو علاوه بر نمایش حدمجاز دوره جاری، باقیمانده حدمجاز دوره ماقبل از دوره جاری نیز نمایش داده می‌شود.
  •  نمایش حدمجاز دوره بعد از دوره جاری: حدمجاز اولیه دوره مالیاتی بعد از دوره جاری، جهت اطلاع مؤدیان قابل رؤیت می‌باشد. لذا ضروری است مودیان، پیش از شروع دوره ویا قبل از صدور صورتحساب الکترونیکی نسبت به کنترل حد مجاز تعیین شده اقدام نمایند.

خواهشمند است دستور فرمائید، در این خصوص اطلاع­ رسانی لازم صورت پذیرد.

محل تبلیغ شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.